Ajakava:
Võistlustele registreerimine lõpeb 21.09.2018, kell 18:00 (Pikendatud kuni 24.09.2018, kella 18:00'ni)
09:00 -10:30 - Autode kogunemine, paigutamine
10:00 - Motoshow avatakse külastajatele
10:30 - Väravad suletakse (kokkuleppeliselt korraldajatega, saab erandjuhul ka hiljem sisse - mehed kes tulevad kaugemalt!)
11:00 - Helirõhu võistlejate koosolek
11:15 - 14:00 - Kvalifikatsioon mõõtmine
14:00 - 15:00 - Front Battle*
15:00 - Veerandfinaalide algus
15:45 - Poolfinaalide algus
16:30 - Finaalide algus
17:00-17:30 - Autasustamine
18:00 - Motoshow lõpetab, väravad avatakse autode väljapääsuks.
Ajakavas võib tulla muudatusi sõltuvalt võistlejate arvust - jälgida ajakava võistluspäeval tulemuste seinal!
09:00 -10:30 - Autode kogunemine, paigutamine
10:00 - Motoshow avatakse külastajatele
10:30 - Väravad suletakse (kokkuleppeliselt korraldajatega, saab erandjuhul ka hiljem sisse - mehed kes tulevad kaugemalt!)
11:00 - Helirõhu võistlejate koosolek
11:15 - 14:00 - Kvalifikatsioon mõõtmine
14:00 - 15:00 - Front Battle*
15:00 - Veerandfinaalide algus
15:45 - Poolfinaalide algus
16:30 - Finaalide algus
17:00-17:30 - Autasustamine
18:00 - Motoshow lõpetab, väravad avatakse autode väljapääsuks.
Ajakavas võib tulla muudatusi sõltuvalt võistlejate arvust - jälgida ajakava võistluspäeval tulemuste seinal!
DEMO ajakava:
Kõik helirõhu ja DEMO autod kes tahavad rahvale oma süsteemi võimsust valjult demonstreerida, siis on see lubatud AINULT iga täistunni algusest kuni täistunni pooleni.
Täistunni poolest, kuni uue täistunnini alguseni, laeme akusid ja demo tegemine ei ole valjult lubatud! On lubatud õrn tausta muusika, ilma, et see kostuks eemale ja häiriks teisi eksponaate (N: auto kõrval peab olema võimalik rahulikul toonil teineteistega vestelda)
Näited:
12:00-12:30 - Demo lubatud
12:30-13:00 - Demo EI OLE LUBATUD!
13:00-13:30 - Demo lubatud
13:30-14:00 - Demo EI OLE LUBATUD!
14:00-14:30 - Demo lubatud
jne...
Pahatahtliku või korduva rikkumise eest karistatakse osalejat rahatrahviga 250eur ja hiljem on baaris kõik joogid rikkuja kulul!
Täistunni poolest, kuni uue täistunnini alguseni, laeme akusid ja demo tegemine ei ole valjult lubatud! On lubatud õrn tausta muusika, ilma, et see kostuks eemale ja häiriks teisi eksponaate (N: auto kõrval peab olema võimalik rahulikul toonil teineteistega vestelda)
Näited:
12:00-12:30 - Demo lubatud
12:30-13:00 - Demo EI OLE LUBATUD!
13:00-13:30 - Demo lubatud
13:30-14:00 - Demo EI OLE LUBATUD!
14:00-14:30 - Demo lubatud
jne...
Pahatahtliku või korduva rikkumise eest karistatakse osalejat rahatrahviga 250eur ja hiljem on baaris kõik joogid rikkuja kulul!
Võistlusklassid:
Street Stock 500 (Süsteemi võimsus kuni 500W RMS)
Street Stock 2000 (Süsteemi võimsus kuni 2000W RMS)
Street Stock 5000 (Süsteemi võimsus kuni 5000W RMS)
Extreme (vaba klass)
* Front Battle - ÜLLATUSVÕISTLUS nende vahel kes soovivad oma auto tavakõlarite validusega mõõtu võtta. Lisainfo kohapeal!
NB! - DEMO autod, kes ei soovi helirõhu võistlusel osaleda, aga soovivad niisama tulla demo tegema, palun võtke meiega kindlasti ühendust - SIIT
Street Stock 2000 (Süsteemi võimsus kuni 2000W RMS)
Street Stock 5000 (Süsteemi võimsus kuni 5000W RMS)
Extreme (vaba klass)
* Front Battle - ÜLLATUSVÕISTLUS nende vahel kes soovivad oma auto tavakõlarite validusega mõõtu võtta. Lisainfo kohapeal!
NB! - DEMO autod, kes ei soovi helirõhu võistlusel osaleda, aga soovivad niisama tulla demo tegema, palun võtke meiega kindlasti ühendust - SIIT
Reeglid:
SPL reeglid tuginevad rahvusvahelistele TermPro reeglitele - https://www.termpro.com/dbdrag/rules/2018/rules.asp?org_id=1&format_id=1&section=99
NB! - Palun tutvuda reeglitega!!!
Extreme klassi liigitame kõik muud autod, mis ei mahu Street Stock 500 ja Street Stock 2000 ning Street Stock 5000 reeglitesse.
Extreme klassis ei ole auto helitehnikale piiranguid, v.a. kogu süsteem, millega saavutatakse maksimaalne helirõhk peab mahtuma B-piilarist tahapoole ja välised toiteallikad on keelatud. Auto igasugune ümberehitus on lubatud.
Reeglitest lähemalt siit
*Front Battle reeglid:
1. Andur on b-pillarist 1m kaugusel(väljast)
2. Üks mõõdetav uks on maksimaalselt lahti
3. Mõõtmine kestab 30sec ja osaleja ise valib muusikaloo
4. Subwoofrid peavad olema välja lülitatud
5. Andur mõõdab 30sec ja võttab keskmise tulemuse, 160hz-10kHz vahel
6. Võidab see, kelle uksekõlarid keskmiselt kõige valjemini mängivad
NB! - Palun tutvuda reeglitega!!!
Extreme klassi liigitame kõik muud autod, mis ei mahu Street Stock 500 ja Street Stock 2000 ning Street Stock 5000 reeglitesse.
Extreme klassis ei ole auto helitehnikale piiranguid, v.a. kogu süsteem, millega saavutatakse maksimaalne helirõhk peab mahtuma B-piilarist tahapoole ja välised toiteallikad on keelatud. Auto igasugune ümberehitus on lubatud.
Reeglitest lähemalt siit
*Front Battle reeglid:
1. Andur on b-pillarist 1m kaugusel(väljast)
2. Üks mõõdetav uks on maksimaalselt lahti
3. Mõõtmine kestab 30sec ja osaleja ise valib muusikaloo
4. Subwoofrid peavad olema välja lülitatud
5. Andur mõõdab 30sec ja võttab keskmise tulemuse, 160hz-10kHz vahel
6. Võidab see, kelle uksekõlarid keskmiselt kõige valjemini mängivad
Võimsuse mõõtmine:
Street Stock 500 ; Street Stock 2000 ja Street Stock 5000 klassi võistleja peab tagama ligipääsu woofrikasti minevavale kaablile.
Woofrikasti mineva kõlarikaabli pluss,- või miinus soone ümber peab olema võimalik panna spetsiaalsed ampertangid võimsuse mõõtmiseks.
Kui woofrikasti läheb mitu kõlari kaablit, peab olema võimalus mõõta samaaegselt kõiki "pluss" või "miinus" juhtme sooni ühtse pundina.
Peab olema tagatud võimalus ühendada võimsusmõõturi juhtmed kõlari kaablite külge pinge mõõtmiseks.
Nõutav on tagada vähemalt ühe kõlarikaabli külge paraleelselt testri pesaga (rahvakeeli banaani pesad) otsad (üks pesa pluss soonele, teine pesa miinus soonele).
Banaanipesad on saadaval kõikides elektroonikaga tegelevates kauplustes.
Banaani pesad ja kõik ühedused peavad olema isoleeritud, et tagada turvaline ühendus ja kasutus!
Extreme klassis võimsust ei mõõdeta.
Mõõdetakse rahvusvahelise TermPro mõõturiga - TermLab Magnum
Woofrikasti mineva kõlarikaabli pluss,- või miinus soone ümber peab olema võimalik panna spetsiaalsed ampertangid võimsuse mõõtmiseks.
Kui woofrikasti läheb mitu kõlari kaablit, peab olema võimalus mõõta samaaegselt kõiki "pluss" või "miinus" juhtme sooni ühtse pundina.
Peab olema tagatud võimalus ühendada võimsusmõõturi juhtmed kõlari kaablite külge pinge mõõtmiseks.
Nõutav on tagada vähemalt ühe kõlarikaabli külge paraleelselt testri pesaga (rahvakeeli banaani pesad) otsad (üks pesa pluss soonele, teine pesa miinus soonele).
Banaanipesad on saadaval kõikides elektroonikaga tegelevates kauplustes.
Banaani pesad ja kõik ühedused peavad olema isoleeritud, et tagada turvaline ühendus ja kasutus!
Extreme klassis võimsust ei mõõdeta.
Mõõdetakse rahvusvahelise TermPro mõõturiga - TermLab Magnum
Eesti Meistrivõistluste Punktiarvestus:
Pioneer Autosound Superfinaal, SPL võistlusalal kuulub Eesti Meistrivõistluste punkiarvestusse.
Tegemist on EMV-3 etappiga.
EMV Punktiarvestuses osalemiseks on võistluste registreeringu tasule lisaks +10eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte kvalifikatsioonis).
Eesti Meistrivõistlustese punktiarvestusest lähemalt siit
Tegemist on EMV-3 etappiga.
EMV Punktiarvestuses osalemiseks on võistluste registreeringu tasule lisaks +10eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte kvalifikatsioonis).
Eesti Meistrivõistlustese punktiarvestusest lähemalt siit
Registreerimine ja ürituse pääse:
EELREGISTREERMININE ON KÕIGILE KOHUSTUSLIK! Registreerimine lõpeb 21.09.2018 kell 18:00 (Pikendatud kuni 24.09.2018, kella 18:00'ni)
Helirõhu (SPL) võistlustel osalemiseks on võistluste registreeringu tasu 10eur.
Eesti MeistriVõistluste (EMV) Punktiarvestuses osalemiseks koos võistlustele registreeringu tasuga 20eur.
Registreeringu tasu makstakse kohapeal kohtuniku kätte kvalifikatsioonis.
Võistleja, kes ei soovi Eesti Meistrivõistluste punktiarvestuses osaleda, temale on võistlemise registreeringu tasu 10eur.
Lisaks võistlejale on tagatud ka sissepääs ühele kaaslasele/tiimiliikmele. Kui autos on rohkem asjaosalisi, saavad nemad Motoshow piletikassast omale pääsme lunastada.
NB! - Erandina registreerist kohapeal ei toimu! Võistlejad saavad võistlusalale ainult eelregistreerimise alusel!
Eelregistreerimisel on kohustuslik märkida oma õige ees-, ja perekonna nimi, vastasel korral võistlejat võistlusalale ei lubata! Turvamehel on õigus kontrollida isikut tõendavat dokumenti.
Esmatulijale helirõhu võistlustele registreeringu tasu 0eur!
Esmatulijale EMV Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 10eur.
Esmatulijaks loetakse helirõhuvõistlejat, kes ei ole eelnevalt ametlikel helirõhuvõistlustel osalenud tagasiulatuvalt 2a.
Esmatulijaks ei loeta eelnevatel võistlustel osalenud helirõhuvõistleja elukaaslast, sõpra jm tuttavat, kes tuleb teise nime alt sama autoga, v.a kui auto on juriidiliselt omaniku vahetanud heas usus.
Helirõhu (SPL) võistlustel osalemiseks on võistluste registreeringu tasu 10eur.
Eesti MeistriVõistluste (EMV) Punktiarvestuses osalemiseks koos võistlustele registreeringu tasuga 20eur.
Registreeringu tasu makstakse kohapeal kohtuniku kätte kvalifikatsioonis.
Võistleja, kes ei soovi Eesti Meistrivõistluste punktiarvestuses osaleda, temale on võistlemise registreeringu tasu 10eur.
Lisaks võistlejale on tagatud ka sissepääs ühele kaaslasele/tiimiliikmele. Kui autos on rohkem asjaosalisi, saavad nemad Motoshow piletikassast omale pääsme lunastada.
NB! - Erandina registreerist kohapeal ei toimu! Võistlejad saavad võistlusalale ainult eelregistreerimise alusel!
Eelregistreerimisel on kohustuslik märkida oma õige ees-, ja perekonna nimi, vastasel korral võistlejat võistlusalale ei lubata! Turvamehel on õigus kontrollida isikut tõendavat dokumenti.
Esmatulijale helirõhu võistlustele registreeringu tasu 0eur!
Esmatulijale EMV Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 10eur.
Esmatulijaks loetakse helirõhuvõistlejat, kes ei ole eelnevalt ametlikel helirõhuvõistlustel osalenud tagasiulatuvalt 2a.
Esmatulijaks ei loeta eelnevatel võistlustel osalenud helirõhuvõistleja elukaaslast, sõpra jm tuttavat, kes tuleb teise nime alt sama autoga, v.a kui auto on juriidiliselt omaniku vahetanud heas usus.
Võistluse lisainfo:
Kõik, kes soovivad testida, proovida, otsida sagedust, kontrollida võimsust jne. siis palun olla aegsasti kohal. Seekord ühendame testimise ja kvalifikatsioon vooru, kus selleks etteantud aeg on pikem. Võtame võistlejad ette vabas järjekorras, kus aitame ka omalt poolt leida valjeima, helisüsteemi poolt edastatava sageduse ning aitame muidu "nõu ja jõuga" vastavalt ajalistele võimalustele.
Kvalifikatsioon/test mõõtmisele tulles peab helisüsteem olema töökorras ja valmis testimiseks! - Mõõtmisalal ei toimu auto asjadest tühjaks tõstmist, istmete alla klappimist, juhtmete ühendamist jm tegevusi, mis oleks saanud ära teha eemal boxi alas!
Kui parim sagedus on leitud, suletakse autol uksed, aknad, luugid ja võistleja-kohtuniku vastastikuse märguande peale paneb kohtunik käima aja, milleks on 30 sekundit, mille jooksul on aega võistlejal oma soovitud tulemus edastada. Mõõtesüsteem registreerib tulemuse 1,5-2 sekundi jooksul. Ettenatud mõõtmisaja 30sekundi täitumisel võib sõiduki uksi, aknaid, luuke avada.
Kvalifikatsioonis fikseerime teie tulemuse, mille alusel koostatakse eliminaatorid, ehk siis veerandfinaalid.
Veerandfinaalides tulevad võistlejad paarikaupa eliminaaotri skeemi alusel võistlema (mõõtma), kus vooru valjeim/võitja pääseb edasi poolfinaali.
Poolfinaali paari võitja pääseb edasi finaali ja finaali võitja on omakorda võistlusklassi võitja.
Soovituslik on igal ühel omada siinusplaati või muud andmekandjat, millest tema süsteem kõige paremat tulemust edastab. Kellel on vaja siinus plaati, siis võtke palun meiega ühendust.
Lausvihma korral võistlust ei toimu, kuna mõõtetehnika ei ole ilmastiku kindel!
Kvalifikatsioon/test mõõtmisele tulles peab helisüsteem olema töökorras ja valmis testimiseks! - Mõõtmisalal ei toimu auto asjadest tühjaks tõstmist, istmete alla klappimist, juhtmete ühendamist jm tegevusi, mis oleks saanud ära teha eemal boxi alas!
Kui parim sagedus on leitud, suletakse autol uksed, aknad, luugid ja võistleja-kohtuniku vastastikuse märguande peale paneb kohtunik käima aja, milleks on 30 sekundit, mille jooksul on aega võistlejal oma soovitud tulemus edastada. Mõõtesüsteem registreerib tulemuse 1,5-2 sekundi jooksul. Ettenatud mõõtmisaja 30sekundi täitumisel võib sõiduki uksi, aknaid, luuke avada.
Kvalifikatsioonis fikseerime teie tulemuse, mille alusel koostatakse eliminaatorid, ehk siis veerandfinaalid.
Veerandfinaalides tulevad võistlejad paarikaupa eliminaaotri skeemi alusel võistlema (mõõtma), kus vooru valjeim/võitja pääseb edasi poolfinaali.
Poolfinaali paari võitja pääseb edasi finaali ja finaali võitja on omakorda võistlusklassi võitja.
Soovituslik on igal ühel omada siinusplaati või muud andmekandjat, millest tema süsteem kõige paremat tulemust edastab. Kellel on vaja siinus plaati, siis võtke palun meiega ühendust.
Lausvihma korral võistlust ei toimu, kuna mõõtetehnika ei ole ilmastiku kindel!
Eelregistreerunud võistlejad:
Afterparty:
29.09.2018 - Tartu kõigis ööklubides või seal kus muusika käima pannakse ja on mõnus äraolemine.
Võistluse peasponsor:
Võistlust toetavad:
BSM Sound - http://www.bsm.ee/
Motoshow - http://www.motoshow.ee
ECCTuning - http://www.ecctuning.com/
BBWpro - http://kennke.wix.com/bbwpro
013 Graphics - http://www.013.graphics/
Motoshow - http://www.motoshow.ee
ECCTuning - http://www.ecctuning.com/
BBWpro - http://kennke.wix.com/bbwpro
013 Graphics - http://www.013.graphics/
Ürituse kohta lisainfot:
Motoshow koduleht - http://www.motoshow.ee
Facebook - https://www.facebook.com/events/1469298149806778/?fref=ts
Facebook - https://www.facebook.com/events/1469298149806778/?fref=ts