Ajakava:
Võistlustele registreerimine lõpeb 09.06.2017, kell 18:00
09:00 -10:55 - Autode kogunemine, paigutamine
11:00 - Autoshow avatakse külastajatele
11:00 - Helirõhu võistlejate koosolek
11:15 - Testimise ja Kvalifikatsioon mõõtmise algus*
15:00 - Veerandfinaalide algus
15:45 - Poolfinaalide algus
16:30 - Finaalide algus
17:00 - Autasustamine
18:00 - Autoshow lõpetab
Ajakavas võib tulla muudatusi sõltuvalt võistlejate arvust jm.
* Eraldi aega testimiseks ette nähtud ei ole. Võistlejad tulevad ükshaaval kvalifikatsioon mõõtmisele, mille käigus me aitame leida õige sageduse, mida teie helisüsteem kõige paremini mängib. Seejärel mõõdame kvalifikatsiooni tulemuse.
09:00 -10:55 - Autode kogunemine, paigutamine
11:00 - Autoshow avatakse külastajatele
11:00 - Helirõhu võistlejate koosolek
11:15 - Testimise ja Kvalifikatsioon mõõtmise algus*
15:00 - Veerandfinaalide algus
15:45 - Poolfinaalide algus
16:30 - Finaalide algus
17:00 - Autasustamine
18:00 - Autoshow lõpetab
Ajakavas võib tulla muudatusi sõltuvalt võistlejate arvust jm.
* Eraldi aega testimiseks ette nähtud ei ole. Võistlejad tulevad ükshaaval kvalifikatsioon mõõtmisele, mille käigus me aitame leida õige sageduse, mida teie helisüsteem kõige paremini mängib. Seejärel mõõdame kvalifikatsiooni tulemuse.
Võistlusklassid:
Street Stock 500 (Süsteemi võimsus kuni 500W RMS)
Street Stock 2000 (Süsteemi võimsus kuni 2000W RMS)
Street Stock NL (Süsteemi võimsus pole piiratud)
Extreme (vaba klass)
Street Stock 2000 (Süsteemi võimsus kuni 2000W RMS)
Street Stock NL (Süsteemi võimsus pole piiratud)
Extreme (vaba klass)
Reeglid:
SPL reeglid tuginevad rahvusvahelistele TermPro reeglitele - http://www.termpro.com/dbdrag/rules/201 ... ormat_ID=1
NB! - Palun tutvuda reeglitega!!!
Extreme klassi liigitame kõik muud autod, mis ei mahu Street Stock 500 ja Street Stock 2000 ning Street Stock NL reeglitesse.
Extreme klassis ei ole auto helitehnikale piiranguid, v.a. kogu süsteem, millega saavutatakse maksimaalne helirõhk peab mahtuma B-piilarist tahapoole ja välised toiteallikad on keelatud. Auto ümberehitus on lubatud.
Reeglitest lähemalt siit
NB! - Palun tutvuda reeglitega!!!
Extreme klassi liigitame kõik muud autod, mis ei mahu Street Stock 500 ja Street Stock 2000 ning Street Stock NL reeglitesse.
Extreme klassis ei ole auto helitehnikale piiranguid, v.a. kogu süsteem, millega saavutatakse maksimaalne helirõhk peab mahtuma B-piilarist tahapoole ja välised toiteallikad on keelatud. Auto ümberehitus on lubatud.
Reeglitest lähemalt siit
Võimsuse mõõtmine:
Street Stock 500 ja Street Stock 2000 klassi võistleja peab tagama ligipääsu bassikõlari elementide kaablitele, mille ümber oleks võimalik ühendada spetsiaalsed ampertangid võimsuse mõõtmiseks. Kui bassikõlarikasti läheb mitu juhet, peab olema võimalus mõõta samaaegselt kõiki "pluss" või "miinus" kaableid ühtse pundina.
Lisaks peab olema tagatud võimalus ühendada testri juhtmed kõlari kaablite külge pinge mõõtmiseks (tagada voolu juhtiv kontakt). Tungivalt soovituslik oleks ühendada vähemalt ühe kõlarikaabli (pluss ja miinus) külge paraleelselt testri pistikupesaga (rahvakeeli banaani pistikupesad) kaablid, kiiremaks testri ühendamiseks (saadaval kõikides elektroonikaga tegelevates kauplustes)!
Street NL ja Extreme klassis võimsust ei mõõdeta.
Mõõdetakse rahvusvahelise TermPro mõõturiga - TermLab Magnum
Lisaks peab olema tagatud võimalus ühendada testri juhtmed kõlari kaablite külge pinge mõõtmiseks (tagada voolu juhtiv kontakt). Tungivalt soovituslik oleks ühendada vähemalt ühe kõlarikaabli (pluss ja miinus) külge paraleelselt testri pistikupesaga (rahvakeeli banaani pistikupesad) kaablid, kiiremaks testri ühendamiseks (saadaval kõikides elektroonikaga tegelevates kauplustes)!
Street NL ja Extreme klassis võimsust ei mõõdeta.
Mõõdetakse rahvusvahelise TermPro mõõturiga - TermLab Magnum
Eesti Meistrivõistluste Punktiarvestus:
Noor Tehnik Autosound Challenge Rapla Autoshow 2017 EMV 1-etapp, SPL võistlusalal kuulub Eesti Meistrivõistluste punkiarvestusse.
Tegemist on EMV-1 etappiga.
EMV Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 20eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte).
Eesti Meistrivõistlustese punktiarvestusest lähemalt siit
Tegemist on EMV-1 etappiga.
EMV Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 20eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte).
Eesti Meistrivõistlustese punktiarvestusest lähemalt siit
Registreerimine ja ürituse pääse:
EELREGISTREERMININE ON KÕIGILE KOHUSTUSLIK! Registreerimine lõpeb 09.06.2017 kell 18:00!
Helirõhu (SPL) võistlustel osalemiseks on registreeringu tasu 10eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte).
Eesti MeistriVõistluste (EMV) Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 20eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte), kõik võistlejad, kes ei soovi Eesti Meistrivõistluste punktiarvestuses osaleda, neile on SPL võistlemine 10eur.
NB! - Erandina registreerime kohapeal ja lubame võistlema esmakordseid uusi tulijaid, kes ei võinud olla teadlikud EASCA.ee lehest! Esmatulijale registreeringu tasu 0eur!
Esmatulijale EMV Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 10eur
Esmatulijaks loetakse helirõhuvõistlejat, kes ei ole eelnevalt ametlikel helirõhuvõistlustel osalenud tagasiulatuvalt 2a.
Esmatulijaks ei loeta eelnevatel võistlustel osalenud helirõhuvõistleja elukaaslast, sõpra jm tuttavat, kes tuleb teise nime alt sama autoga, v.a kui auto on juriidiliselt omaniku vahetanud heas usus.
Helirõhu (SPL) võistlustel osalemiseks on registreeringu tasu 10eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte).
Eesti MeistriVõistluste (EMV) Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 20eur (tasutakse kohapeal kohtuniku kätte), kõik võistlejad, kes ei soovi Eesti Meistrivõistluste punktiarvestuses osaleda, neile on SPL võistlemine 10eur.
NB! - Erandina registreerime kohapeal ja lubame võistlema esmakordseid uusi tulijaid, kes ei võinud olla teadlikud EASCA.ee lehest! Esmatulijale registreeringu tasu 0eur!
Esmatulijale EMV Punktiarvestuses osalemiseks on registreeringu tasu 10eur
Esmatulijaks loetakse helirõhuvõistlejat, kes ei ole eelnevalt ametlikel helirõhuvõistlustel osalenud tagasiulatuvalt 2a.
Esmatulijaks ei loeta eelnevatel võistlustel osalenud helirõhuvõistleja elukaaslast, sõpra jm tuttavat, kes tuleb teise nime alt sama autoga, v.a kui auto on juriidiliselt omaniku vahetanud heas usus.
Võistluse lisainfo:
Kõik, kes soovivad testida, proovida, otsida sagedust, kontrollida võimsust jne. siis palun olla aegsasti kohal. Seekord ühendame testimise ja kvalifikatsioon vooru, kus selleks etteantud aeg on pikem. Võtame võistlejad ette vabas järjekorras, kus aitame ka omalt poolt leida valjeima süsteemi poolt edastatava sageduse ning aitame muidu "nõu ja jõuga".
Kvalifikatsioon/test mõõtmisele tulles peab helisüsteem olema töökorras ja valmis testimiseks! - Mõõtmisalal ei toimu auto asjadest tühjaks tõstmist, istmete alla laskmist, juhtmete ühendamist jm tegevusi, mis oleks saanud ära teha eemal boxi alas!
Kui parim sagedus on leitud, suletakse autol uksed, aknad, luugid ja võistleja-kohtuniku vastastikuse märguande peale paneb kohtunik käima aja, milleks on 30 sekundit, mille jooksul on aega võistlejal oma soovitud tulemus edastada. Mõõtesüsteem registreerib tulemuse 1,5-2 sekundi jooksul ja kui aeg täis, võib ukse avada.
Kvalifikatsioonis fikseerime teie tulemuse, mille alusel koostatakse eliminaatorid, ehk siis veerandfinaalid.
Võistluste eel, pauside ajal ja kohtunikega kokkuleppel saab oma süsteemi testida, mõõta, seadistada. Aitame nõu ja jõuga.
Soovituslik on igal ühel omada siinusplaati või muud andmekandjat, millest tema süsteem kõige paremat tulemust edastab. Kellel on vaja siinus plaati, siis võtke palun meiega ühendust.
Kvalifikatsioonis võtame kõik autod rodus järjest, ajagraafikut ei ole.
Lausvihma korral võistlust ei toimu, kuna mõõtetehnika ei ole ilmastiku kindel!
Kvalifikatsioon/test mõõtmisele tulles peab helisüsteem olema töökorras ja valmis testimiseks! - Mõõtmisalal ei toimu auto asjadest tühjaks tõstmist, istmete alla laskmist, juhtmete ühendamist jm tegevusi, mis oleks saanud ära teha eemal boxi alas!
Kui parim sagedus on leitud, suletakse autol uksed, aknad, luugid ja võistleja-kohtuniku vastastikuse märguande peale paneb kohtunik käima aja, milleks on 30 sekundit, mille jooksul on aega võistlejal oma soovitud tulemus edastada. Mõõtesüsteem registreerib tulemuse 1,5-2 sekundi jooksul ja kui aeg täis, võib ukse avada.
Kvalifikatsioonis fikseerime teie tulemuse, mille alusel koostatakse eliminaatorid, ehk siis veerandfinaalid.
Võistluste eel, pauside ajal ja kohtunikega kokkuleppel saab oma süsteemi testida, mõõta, seadistada. Aitame nõu ja jõuga.
Soovituslik on igal ühel omada siinusplaati või muud andmekandjat, millest tema süsteem kõige paremat tulemust edastab. Kellel on vaja siinus plaati, siis võtke palun meiega ühendust.
Kvalifikatsioonis võtame kõik autod rodus järjest, ajagraafikut ei ole.
Lausvihma korral võistlust ei toimu, kuna mõõtetehnika ei ole ilmastiku kindel!
Afterparty:
10.06.2017 Raplas, klubis MadHouse - http://www.clubmadhouse.ee/
Võistlust toetavad:
Noor Tehnik - http://www.noortehnik.ee/
ECCTuning - http://www.ecctuning.com/
BSM Sound - http://www.bsm.ee/
BBWpro - http://kennke.wix.com/bbwpro
013 Graphics - http://www.013.graphics/
Digital Designs - http://www.ddaudio.com/
ECCTuning - http://www.ecctuning.com/
BSM Sound - http://www.bsm.ee/
BBWpro - http://kennke.wix.com/bbwpro
013 Graphics - http://www.013.graphics/
Digital Designs - http://www.ddaudio.com/
Ürituse kohta lisainfot:
Facebooki teema leht - https://www.facebook.com/events/1410588618960310/?fref=ts
Streetrace foorumi alateema - http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=163564
Streetrace foorumi alateema - http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=30&t=163564